BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 8 juni 2012

Om andra kan kan väl jag ?


Namn
: Piia Nissi

Ålder
: 21

Längd:
 1.60

Sko-storlek
: 37

Född
: Mariestad

Bor:
 Boden

Gör just nu
: lyssnar på musik och kollar facebook... 


Allmänna frågor
:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv
: Snäll, omtänksam och generös. 

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv:
  Kan vara lättirriterad, för generös, sätter andra för ofta framför mig själv. 



Vad är du rädd för:
  Blixtrar. 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv:
 Att jag vågar säga vad jag tycker. 

Har du körkort och egen bil:
  Körkort ja, och bil inte nu för tillfället men snart. (haft 3st)

När tod du ditt körkort:
 27 augusti 2009

När grät du senast:
 Hummm

När skrattade du senast:
 Nyss på grund av Timo. 

Vem åkte du bil med sist:
 Timo och Johan

Vem sov du hos sist:
 Hemma med Timo

Vem sov hos dig sist:
 Timo, bor ju ihop, annars Alex

Vad var du rädd för när du var liten:
 Spindlar

Vad ville du, som liten bli när du blev stor:
 Oj, kommer inte ihåg 

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:
 Många gånger !

Värsta smärtan du råkat ut för:
 Finns många sorters smärta som har gjort allt för ont. 

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv:
 Den dagen jag träffade min underbara sambo för första gången <3

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv:
 Det finns mycket ! 

Har du någonsin sportat:
 Ja! Fotboll, handboll, fridrott. skytte, bandy.

Någon du ser upp till
: Min mamma ! 

Vad finns alltid i din handväska:
 När jag väl använder den så, plånbok, nycklar, telefon, våtservetter och alvedon



Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger
: Drog och drog men Alkohol räknas väl. 

Rökt:
 Någon gång

Snusat:
 En gång och aldrig mer ! Haha 

Druckit
: Jao

Har du piercing eller tatuering:
 Oj haha ja det finns en hel del av båda. Levande nåldyna ! 

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask:
 Har alltid älskat gröna ögon, sen är självklart personligheten väldigt viktig. 

Finaste komplimang du fått:
 Oj, bra fråga. Brukar vara ögonen som oftast kommer upp. 

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång:
 Det tror jag inte. 

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång:
  Ja. 

Har du någonsin fejkat en orgasm:
 Vem har det inte ? 

Hur många sex-partners har du haft:
 Hemlis ^^ 




Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet:
 Landet

Hamburgare eller pizza:
 Hamburgare

Kött eller fisk:
 Kött.

Hund eller katt:
 Båda ! 

Aftonbladet eller expressen
: Aftonbladet

McDonalds eller MAX:
 Max

Vin eller Öl:
 Usch, inget av det ! 

Charter- eller skidsemester:
 Charter.

Sport eller nyheter:
 Nyheter

Hockey eller fotboll:
 Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar:
 Mörkhåriga

Sommar eller vinter:
 Sommar

Vår eller höst:
 Höst

Flyg eller tåg:
 Flyg

Bil eller buss:
 Bil

0 kommentarer: