BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 15 juni 2012

God morgon !
Har inte riktigt kunna sova ännu men. Känner mig dock inte trött just nu i alla fall.
Har suttit och fotat lite naturbilder nu under natten, jag som inte är norrlänning egentligen känner att det är lite smått jobbigt att det inte blir mörkt om nätterna längre haha, dock är det väldigt fint ! Saknar dock norrskenet som inte syns nu på sommaren ! Blir allt att åka upp i vinter för att hålla koll på himmelen !
Nu är det inte långt kvar tills jag åker ner, en vecka och fyra dagar :)  Både tråkigt och roligt !
Ska bli kul att träffa familjen, längtan är stor kan jag säga !
Är nere torsdagen och då blir det att åka och hämta nycklarna när jag är framme och säga hej till Miia, sen tror jag allt att jag ska sova en natt hos mamma ! Måste ju terra dom lite ! Är ju en riktig pratkvarn! Dom kommer ångra att vi flytta ner haha. Sen på fredagen ska jag ta med mamma och åka och handla lite och sen blir det tillbaka till lägenheten för att ta emot en ormleverans. Fick förfrågan om vi kunde ta emot en boa då ägaren tyvärr inte kan ha kvar henne, och det gör vi ju självklart ! Så hon blir i alla fall levererad på fredagen. Sen blir det allt bara att invänta min andra halva med !

Men nu blir det att kolla runt lite och sedan försöka vila en stund kanske ?

Några av dagens bilder, Kan ju inte klaga på utsikten från lägenheten i alla fall !





0 kommentarer: