BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 9 juni 2012

Då var denna dag över. Känner mig lite smått seg. Blev ju som sagt var ingen sömn under föregående natt. Petri kom runt tio tiden och började tapetsera vårat vardagsrum som blev jätte fint. Synd bara att man inte kommer få njuta av det. Får kanske införskaffa något likande i den nya lägenheten sen ?
Så det blev iallfall att sitta och hålla Sussie och Ronja sällskap, blev att kolla på Shrek nu och för alltid eller vad den heter, fick även låna Petris bil så jag och Timo åkte till affären och handlade lite mat att bjuda på. Blev gott det. Vardagsrummet blev väl klart runt två tiden. Blev som sagt var väldigt fint, ovant att ha mönser på väggarna nu när vi har haft helgråa tapeter innan. Petri kommer tillbaka under förmiddagen imorgon/ idag och tapetserar vårat sovrum med. Där blir det dock helvitt förutom fondväggen som är nu.
Sen så blir det även tvättning hela dagen ! Ska tvätta upp alla sängkläder och handdukar och sedan packa ner allt utom några handdukar och ett sett sängkläder. Ska även plocka ner det sista i köket under eftermiddagen när man kan börja röra sig igen i köket.

Vad kan man mer säga om dagen som varit ? Humm.
Känns inte som om det är lördag idag. Känns som en vanlig veckodag. Usch.
Måste ju även säga Grattis till min älskade storasyster Miia som fyller 23 år idag :)

Men nu blir det en snabbdusch sedan ska jag faktiskt mysa ner mig i Timos famn i sängen och pussa ihjäl han och sedan försöka sova om man skall orka med morgondagen med :)


Såhär blev i alla fall vardagsrummet nu. Förut var den helgråa. Sen är det en svart fondväg mitt emot soffan så det är inte hel rankiga tapeter överallt. 



 
                                       Tar även en låt som har gått i hörlurarna idag.

0 kommentarer: