BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 8 juni 2012

Det är inte lätt detta med sömn. Kan verkligen inte sova ! Hur svårt kan det vara ?
Om några timmar kommer svärfar och ska tapetsera lite i lägenheten så att den blir klar.
Ca 2 veckor kvar till flytt, kommer faktiskt bli skönt att komma hem igen nu efter två år i Norrland.
Visserligen ser jag Norrland som mitt hem med, men skaraborg är underbart, kan knappt bli bättre.
Få kramas massa med mamma och syskon och övriga familjemedlemmar !

Sitter just nu och lyssnar på musik i alla fall, funderar på att ta upp min skäggis och mysa lite men hon sover så himla sött så vill nog inte vecka henne, likadant hanen ligger och sover mot glaset, ser lite småkul ut hehe.
Jag har fastnat för Train just nu ! Lite oväntat känner jag men varför inte, vet inte om man riktigt kan säga att jag bara lyssnar på min underbara hårdrock eftersom jag är en sån allätare i musik. Har ju mitt härliga musik minne så det brukar räcka med att jag hör en låt en gång sen sitter texten, artisten och vad låten heter, 98% av fallen iallfall, härligt. Vet inte riktigt vad jag skulle ta mig till utan musik. Tror jag skulle gå under haha.
Nästan i alla fall.

Nu är klockan snart fem, känns som om det inte är någon ide att gå och lägga sig alls eftersom Petri som sagt var kommer under förmiddagen, vilket brukar innebära runt tio. Städade igår så har inget att göra där heller.
Skulle kunna fixa lite med terrarierna men känns så onödigt nu när dom snart ska packas in i flyttbilen, blir lika lortigt igen. Får helt enkelt kolla om det går något på tvn eller om det finns någon bra serie att kolla på kanske ?

                         
         Här är en av Train låtarna som jag är fast för just nu, lyssna och njut :)

Tänkte sätta mig och skriva ett inlägg om mig, eftersom det ändå är min blogg så kan det ju vara intressant att veta vem det är som skriver den ? Visserligen så kanske det bara är personer som redan känner mig som läser den, men då kanske man får reda på något nytt som man inte visste om mig ? Är inte direkt någon öppen person så har många hemligeter ;)

0 kommentarer: